Kata2 Semangat

My photo
Rahsia terbesar dalam hidup: Melewati hari ini dengan penuh makna. Makna tentang cinta, ilmu, dan iman. Dengan cinta hidup menjadi indah. Dengan ilmu hidup menjadi mudah. Dan dengan iman hidup menjadi terarah.

Sunday, May 15, 2011

SAPE SEBENARNYA YANG PELINGKUP ANAK MELAYU?


Perkasa sedang sibuk buat repot polis sana sini isu Kristian nak dijadikan agama rasmi di negara ini. Ketua Paderi dah buat penafian, tapi awas jangan pecaya ketua paderi tu, takkan kita nak percaya cakap orang kafir. Kita kena percaya kat Utusan Malaysia dan TV3, tu sumber maklumat sahih.








Biar kita jadikan Perkasa lembu tunggangan kita untuk melatah sana sini. UMNO tak buleh ke depan sangat sebab nanti MCA dan Gerakan lari jadi kita biarkan Perkasa dan NGO Melayu lain main peranan. Dalam melaungkan perjuangan Melayu macam mana pun, kita kena jaga hati MCA, Gerakan dan MIC sebab depa adalah rakan kongsi (rakan songlap) kita.




















Ada orang tanya macam mana orang Kristian yang minoriti tu nak jadikan Kristian agama rasmi dan lantik Perdana Menteri dari orang Kristian? Kerusi parlimen yang orang Kristian bertanding mana cukup majoriti nak tubuh kerajaan? Takkan Jeff Oi nak jadi PM, dia tu Buddha bukan Kristian? Dalam DAP sendiri ramai orang Buddha dari Kristian? Ramai MP Kristian dalam BN bukan PR. Kristian dalam BN. PAS, PKR dan DAP dah tegaskan dalam Buku Jingga mahu Islam kekal sebagai Agama Rasmi, jadi siapa sebenarnya yang nak jadikan Kristian agama rasmi?






Payahlah hangpa ni jenis banyak tanya. Macam mana depa nak jayakan agenda tu kita tak payah ambik tau. Memanglah tak logik tapi kita kena bakag semangat Melayu suruh benci Kristian, toksah kiralah logic tak logic.













Hangpa tau apa ancaman kuasa UMNO sekarang ni? Pertama bukan Melayu, khususnya orang Cina dah cabut lari. Kedua golongan muda, mana ada orang muda nak sokong parti tua macam kita. Takdak parti politik dalam dunia ni boleh berkuasa tara tu punya lama macam UMNO. Hayat kita sebenaqnya dah di penghujung.











Sebab tu kita kena tukaq strategi. Sebelum orang muda sokong PR, kita hancurkan akhlak golongan muda dulu. Kita anjurkan program yang boleh menghancurkan mereka. Tahniah diucapkan pada Syed Sobri ADUN Kuala Nerang yang berdampingan dengan sahabat baiknya, bakal calon Bukit Lada Haris Che Mat, menganjurkan program BATTLE OF THE BAND di Padang Terap. Program macam nilah kita perlu perbanyakkan.









Biaq hancur lingkop anak muda Melayu. Blog-blog UMNO semua kena siarkan video lucah pelakon lelaki Siam yang mukanya mirip Anwar tu banyak-banyak. Biar anak muda Melayu hancur akhlak mereka dengan video macam tu. Lagi bertambah kes rogol dan zina, lagi untung politik politik UMNO sebab manusia kalau dah jadi kaki maksiat mana mau dah kat Islam, perjuangan Islam atau parti Islam.











Ingat UMNO, kalau rasa nak menang lagi kena banyakkan program menghancurkan akhlak anak-anak muda Melayu. Kalau anak Melayu rosak kita UMNO tak rugi, yang rugi Perkasa.. padan muka depa.

Nota: foto2 di atas adalah program Battle Of The Band anjuran juak-juak UMNO.







No comments:

Post a Comment