Kata2 Semangat

My photo
Rahsia terbesar dalam hidup: Melewati hari ini dengan penuh makna. Makna tentang cinta, ilmu, dan iman. Dengan cinta hidup menjadi indah. Dengan ilmu hidup menjadi mudah. Dan dengan iman hidup menjadi terarah.

Thursday, April 7, 2011

Panas! Video Lucah pemimpin UMNO pula tersebar!

Betul-betul panas! Betul-betul berapi! nampaknya politik Malaysia sekarang ni dah jauh sangat berubah, satu persatu skandal orang-orang politik disimpan oleh individu tertentu menunggu masa untuk didedah dan diletupkan. ReJaM© baru sahaja menerima sebuah email yang dihantar oleh seseorang yang mendakwa dirinya sebagai ahli UMNO.

Di dalam email tersebut disertakan juga sebuah video bersaiz 958 Kb dengan format 3gp (format video handphone) rakaman aksi seks salah seorang pemimpin UMNO. Pendedahan video ini benar-benar di luar jangkaan. Di bawah ini ReJaM© sertakan screenshot email yang diterima.


Apapun, buat masa ini video ini masih selamat dalam simpanan ReJaM©, dan ReJaM© masih belum sampai hati untuk mendedahkannya kepada umum. Kalau ini caranya politik yang ingin dimainkan oleh gerombolan songkok tinggi, tiga video akan didedahkan beserta beberapa keping gambar, untuk memberikan "checkmate" kepada team gerombolan.

ReJaM© "Politik lucah jadi alat meraih sokongan rakyat, so so lame..."

source:
http://milosuam.blogspot.com/2011/04/panas-video-lucah-pemimpin-umno-pula.html#ixzz1Iu2CAtN3

No comments:

Post a Comment