Kata2 Semangat

My photo
Rahsia terbesar dalam hidup: Melewati hari ini dengan penuh makna. Makna tentang cinta, ilmu, dan iman. Dengan cinta hidup menjadi indah. Dengan ilmu hidup menjadi mudah. Dan dengan iman hidup menjadi terarah.

Friday, April 29, 2011

SI BEBAL YANG MEMBEBALKAN

SI WARTAWAN YANG DILAHIRKAN BEBAL : BERAPA KALIKAH WAN AZIZAH MELAYAN ANUAR

Jahat betul wartawan berbangsa Melayu yang bekerja di syarikat di bawah pengaruh parti politik,seperti Star di bawah MCA ,Utusan Malaysia di bawah UMNO dan syarikat Media Prima yang menguasai TV3,juga di bawah pengaruh UMNO.Kita rasa wartawan -wartawan Melayu ini sudah dilatih untuk bertanya soalan untuk menghina orang.Mereka tak takut rezki bagi makan anak-anak.

Kita bertemu wartawan sambilan The Star.Dulu wartawan sambilan The Star ,wartawan tetap The Star .Dia cuba memprovokasi kita untuk mempercayai Anwar sebenarnya dalam video lucah itu.

Sehingga tergamak menuduh Anwar terlalu kuat buat Wan Azizah."Cikgu cuba tanya Wan Azizah,berapa kali dia layan Anwar "kata wartawan The Star dengan biadabnya.

Wartawan otak UMNO sanggup senyum dan suka dengan soalan biadap itu.

Wartawan The Star itu cuba mempengaruhi kita,tapi kita bersedia dengan hujah.Sumpah laknat Eskay nanti bukannya atas arahan mahkamah.Aduan Qazaf yang dibuat tidak disiasat Jawi.Patutnya Eskay sudah ditangkap dan direman kerana menayang filem lucah.Tapi bebas.

Kita juga berhujah,bagaimana video lucah asal berada ditangan polis boleh lepas keluar dekat internet..Kalau KPN dulu Rahim Noor pun boleh pukul DS Anwar ,kenapa tidak KPN sekarang Ismail boleh buat DS Anwar macam-macam .

No comments:

Post a Comment