Kata2 Semangat

My photo
Rahsia terbesar dalam hidup: Melewati hari ini dengan penuh makna. Makna tentang cinta, ilmu, dan iman. Dengan cinta hidup menjadi indah. Dengan ilmu hidup menjadi mudah. Dan dengan iman hidup menjadi terarah.

Thursday, April 21, 2011

PELACUR CINA ITU SUDAH DIKENAL PASTI, TAPI ..!!!!!!!

KUALA LUMPUR: Polis sudah mengenal pasti identiti wanita yang berada dalam rakaman video seks dikaitkan dengan seorang pemimpin politik pembangkang dan juga lokasi video itu dirakam.
Menurut sumber, wanita itu adalah seorang pelajar sebuah kolej swasta di ibu kota berusia 26 tahun yang juga seorang warga China.
“Polis sudah merakam percakapan wanita terbabit bagi membantu siasatan berhubung video seks yang mengaitkan ahli politik pembangkang itu,” katanya.
Menurutnya, hasil soal siasat dilakukan, wanita itu turut mendedahkan lokasi rakaman video seks berkenaan dilakukan.
“Rakaman itu dilakukan di sebuah kondominium di pinggir ibu kota. Sebaik mengenalpasti lokasi rakaman itu dilakukan, sepasukan pegawai dan anggota polis ke lokasi berkenaan bagi meneruskan siasatan,” katanya.
Bagi melengkapkan kertas siasatan berkenaan, pasukan penyiasat yang diketuai Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Acryl Sani Abdullah Sani, dikatakan membawa rakaman berkenaan kepada pusat penyiaran terkemuka di luar negara untuk dianalisis, pada 4 April lalu.
Sumber itu berkata, pihak berkuasa percaya berdasarkan kepakaran dan keupayaan teknologi serta pengalaman dimiliki pusat penyiaran berkenaan mampu mengenalpasti pelaku yang berada dalam video seks berkenaan sekali gus menyelesaikan persoalan individu sebenar yang berada dalam video berkenaan.
Polis sudah melengkapkan kertas siasatan itu dan diserahkan kepada pejabat peguam negara pada 9 April lalu.

P/S : DAH2, PE CITE LAK SKANG NI....KEJAP KAT MALYSIA,, TUP2 VIDEO MADE IN THAILAND...PAS TU CKP KAT HOTEL, TAPI TUAN BADAN CKP KAT KONDOMINIUM....MANE SATU YANG BLEH PERCAYA NI? ATAUPUN CERITANYA BERMULA BEGINI, CCTV ITU DIBELI THAILAND, KEMUDIAN FILEMNYA DISHOOTING DI MALAYSIA, LOKASINYA SEBENAR ADALAH DIKONDOMINIUM TP SBB NAK COVER TAKUT NAMA KONDOMINIUM TU TERCEMAR, BILIK ITU DIHIASI MCM BILIK HOTEL...AKU PUN DAH NEK PENING NI...DATUK "T" CKP VIDEO NI DIRAKAM DI SALAH SEBUAH HOTEL DI MALAYSIA, TP VIDEO CLIP NI MADE IN THAILAND, TUAN PUNYA BADAN PULAK CAKAP DI KONDOMINIUM....

No comments:

Post a Comment