Kata2 Semangat

My photo
Rahsia terbesar dalam hidup: Melewati hari ini dengan penuh makna. Makna tentang cinta, ilmu, dan iman. Dengan cinta hidup menjadi indah. Dengan ilmu hidup menjadi mudah. Dan dengan iman hidup menjadi terarah.

Saturday, April 9, 2011

Dalam Parlimen Boleh Menipu Ke...???

Laporan terbaru Rue89 bahawa bukan Armaris yang membuat bayaran kepada Perimekar itu bertentangan dengan kenyataan kerajaan yang dibuat di Dewan Rakyat pada tahun 2006 lalu.

Dalam Dewan Rakyat , Timbalan Menteri Pertahanan, Datuk Zainal Abidin Zin berkata, komisyen itu tidak dibayar oleh kerajaan tetapi sebaliknya dibayar oleh sebuah syarikat Perancis.

Ia dibayar secara sukarela untuk kerja-kerja koordinasi dan perkhidmatan sokongan, kata Zainal dalam Dewan Rakyat.

"Kami (kerajaan) tidak membayar komisyen kepada mana-mana pihak sebagaimana yang didakwa Lim (Kit Siang), tetapi dibayar secara sukarela oleh Perancis,"
kata Zainal Abidin sebagaimana dilaporkan media pada 7 Disember 2006. - harakahdaily

Perghhh... hebat memang hebat Kerajaan Malaysia nih... Menteri Kabinet Dapur pun hebat hebat belaka..., lu orang ambil contoh Menteri Pak Guard Parlimen sudah laaaa.... cakap macam sial dok perbodohkan rakyat ikut suka mak bapak dia jer... kononnya kematian Pegawai Kastam bukan isu besar...


Boleh laaaa.. dia cakap macam tu sebab bukan kena pada anak beranak dia..., gua mintak2 jugak anak jantan dia yang kuat berpoya-poya dengan betina dan tonggang arak tu.... mampus jatuh bangunan SPRM atau Disko... gua nak tengok apakah ianya akan menjadi isu atau tidak...????

Ni lagi sekoq Timbalan Menteri bangang yang menjawap soalan dalam Parlimen, yang mana satu kita mau percaya... cakap orang Peranchis kaaa..??? atau cakap Menteri Malaysia...???

Gua cadangkan supaya di tubuhkan Suruhanjaya Di Raja untuk siasat kes Pembayaran Komisyen dan Pembunuhan Altantuya juga.... muakakaka..... ada berani kaaaa...???

Paling gua benci... apabila Menteri yang di amanahkan mewakili Kerajaan MENIPU RAKYAT MALAYSIA...!!!! Lagi mau undi barisan nasional/umPorno kaaaa... memang sah bangang...!!!!

Helloooo... kawan aaarrr... lu tolong kasi tau sama kita semua... siapa itu olang yang kasi bom sama lu.... wake-up.... wake-up...., lu tak mau bangun pigi cikik sampai mampus itu olang yang bunuh sama lu...???? Kita olang semua sulah buta buta kena tipu wooooo....!!!! Manyiak cilaka wooo... ini kelaaaajaaan Malaisia.....

Berita Diambil Dari www.ikutsukaakuisa.co.cc

No comments:

Post a Comment