Kata2 Semangat

My photo
Rahsia terbesar dalam hidup: Melewati hari ini dengan penuh makna. Makna tentang cinta, ilmu, dan iman. Dengan cinta hidup menjadi indah. Dengan ilmu hidup menjadi mudah. Dan dengan iman hidup menjadi terarah.

Wednesday, April 6, 2011

Adakah SPR TELUS!!!!!!!!!!!!!UMNGOK DAH TUNJUKKAN PERMULAAN YG MENIPU RAKYAT...

Calon PAS Menang Kerusi Pertama di Bumi Kenyalang !!


Maklumat terbaru Tulang Besi dapat terus dari N15 Muara Tuang, pegawai SPR masih tidak mahu mengisytiharkan kemenangan kepada calon PAS di situ.

Calon BN, Ali Taib Mahmud tidak menyertakan laporan kewangan sewaktu menyerahkan Borang Pencalonan beliau. Mengikut undang-undang SPR sendiri, Borang pencalonan Ali Taib Mahmud itu secara otomatik dikira tidak sah.

Namun, pegawai SPR masih lagi teragak-agak untuk mengisytiharkan kemenangan kepada calon PAS. Sudah pukul 0115 petang, namun SPR masih lagi belum membuat pengisytiharan.

Ini satu perkara yang memalukan kerana jelas menunjukkan SPR adalah parti komponen Barisan Nasional

Tulang Besi


EDYES Wrote:

Berita terbaru yang diterima, SPR telah menerima pencalonan dari calon BN !! Di mana demokrasi?? SPR pun sebelah pada Barisan Nasional !! Aku rasa macam nak mencarut dalam blog sendiri !!

SPR Membuktikan betapa mereka adalah agen UMNO Barisan Nasional !!! Nampak gayanya, kalau macam ini peelnya Suruhanjaya Pilihanraya di Malaysia, meninggalkan kita untuk memilih jalanraya sebagai pilihan menggantikan sistem pilihanraya yang jelas menipu dan berat sebelah!!

Apa lagi yang harus ditunggu? Pilihanraya yang sebegini jahat harus diterjemah di jalanraya !! Ayuh kita menTAHRIRkan Dataran Merdeka !!!

Info Dr edyesdotcom.blogspot.com

No comments:

Post a Comment