Kata2 Semangat

My photo
Rahsia terbesar dalam hidup: Melewati hari ini dengan penuh makna. Makna tentang cinta, ilmu, dan iman. Dengan cinta hidup menjadi indah. Dengan ilmu hidup menjadi mudah. Dan dengan iman hidup menjadi terarah.

Saturday, April 9, 2011

Bile Perkare Yg Syirik di anggap HALALAN TOYIBAN! ini lew Bee End beb!

salam pembebasan, kebajikan dan kejujuran sume,
pes thing gua nak cite cikit lew mengenai beberape perkare yg melibatkan serawak nie beb,

ketua menteri serawak merangkap bape perombak harte kekayaan serawak selame 30 tahun telah menjadikan islam seperti hanye celah jubo haramjadah die jew beb, bomoh ini pade gua dan pade sume pendapat olang2 islam adelah same jew beb.. sesuatu yg mendatangkan syirik dan boleh menjerumuskan manusia kelembah yg terkutuk, kahkahkah

yg paling hebat bile demi utk kekalkan kuase taib mahmud ( eh islam kew die nie beb ? ) dah pakai bomoh dan tidak bergantung harapan pade Allah yg maha esa..
di kabokan bomoh2 itu terdiri daripade olang yahudi, ostolia dan serawak.. 3 olang bomoh yahudi yg iblis dan jelas adelah ketua tuhan mereka.. kahkahkah

apakah sudey nampak tande2 mahu tumbang ? sudey 30 tahun berkuase di serawak dgn menjadikan sanak saudare, diri sendiri, kroni2 kaye nak mampos dgn segale projek2 dan peruntukan utk serawak dalam poket mereke ? apekah rakyat dan olang mude serawak masih lagi tak nampak2 beb ? bomoh ini dah sah di terangkan dalam al quran sebagai kurafat dan syirik yg berdose besar bile lu olang beriman padenye!

tapi dalam hal yg sedemikian.. kite sume sedia maklum beb yg Bee End ini memang dari dulu lagi pun jadikan islam hanye di bibir dan segale bentuk maksiak dan syirikun adelah mainan biase bagi mereke, tidak peduli utk mati di akhirat nanti.. hanye dunie nie jew yg di pikirkannye.. g la mampos dgn akhirat.. ade haji kew takde kew, same jew ini taib mahmud.. dan same jew dgn sume perangai olang2 kuat Bee End yg len beb.

dgn banggenye perombak wang serawak ini jadi islam sebagai bakul sampah jew.. olang2 yahudi di jadikan teman ? di jadi bomoh utk mengetahu mase depan ? di jadi sahabat ? umno apco pun same jew beb.. apco tu yahudi di jadikan penasihat dan sahabat..
yahudi nie kite sume ketahui yg mereke tidak akan redho selagi olang2 islam tak ikut jejak mereke, pencetus di serawak adelah kapla gengstarz perombak binawe taib mahmud sebagai tulang dalam merencarenakan agenda2 yahudi nie.. islam hanye lew di pakaikan topeng.. lu olang ingat.. taib mahmud and the gangs nie ade pikior kew halal dan haram, syurge dan nerake ?

olang2 cemni hatinye dah hitam seperti semut hitam di atas batu yg hitam di dalam malam yg gelap gelite,
mane ade die pikir utk bende2 tu sume beb.. die cume pikir bagaimane nak tambahkan harta2 yg HARAM! peduli ape dgn cakap sume olang.. janji gua kaye sudey! ini lew die contoh pemimpin yg wajib di tolak oleh rakyat beb.. KAKI KAPO! bile dan terdesak pun pakai yahudi apco lagi jadi penolong..


MAKA DGN INI GUA SIMPULKAN BAHAWE, BEE END YG ISLAM DI DALAMNYE ADELAH YAHUDI2 YG WAJIB UTK KITE SEDAR DAN PERANGI MEREKE.. KERANE MEREKE YAHUDI CELUP DAN LEBEY BAHAYE DARI YAHUDI BEB! YAHUDI PUN TAK PERANGAI CEM MEREKE, MEREKE LEBEY YAHUDI DARI YAHUDI, DAN NAK KALAHKAN MEREKE KITE JUGE PERLU ADE PEMIKIRAN YAHUDI BEB.. kahkahkah

No comments:

Post a Comment