Kata2 Semangat

My photo
Rahsia terbesar dalam hidup: Melewati hari ini dengan penuh makna. Makna tentang cinta, ilmu, dan iman. Dengan cinta hidup menjadi indah. Dengan ilmu hidup menjadi mudah. Dan dengan iman hidup menjadi terarah.

Sunday, March 27, 2011

Bodohnya Puak barisan nasional.

" Saya pasti rakyat Malaysia turut sama berkongsi rasa mual apabila seorang ahli politik yang mempunyai rekod kurang moral yang diketahui umum cuba membuat komen mengenai moral dan integriti.

" Seluruh rakyat Malaysia arif tentang skandal seks yang melibatkan Datuk Seri Chua Soi Lek dan dia sendiri mengakui bahawa dia menjalinkan hubungan seks di luar perkahwinan dengan seorang wanita dan dirakam melakukannya,"katanya.

Menurut Tian, kenyataan Soi Lek yang dipaparkan melalui akhbar milik MCA itu pastinya akan menjadi bahan jenaka rakyat di negara ini.

Ujarnya lagi, beliau yakin rakyat juga semakin jelek dengan fitnah terbaru Umno lebih-lebih lagi individu yang tampil memberikan komentar adalah mereka yang tidak layak bercakap tentang isu moral.

"Rakyat Malaysia terketawa apabila Tan Sri Rahim Thamby Chik terpaksa meletakkan jawatan politik kerana terbabit dalam kes rogol kanak-kanak bawah umur apabila muncul untuk memastikan bakal pemimpin negara mempunyai moral.

Kah...kah...kah.... Presiden Pelakon Lucah nih... bercakap soal Moral... kah..kah...kah...., woooiiiii... apek aaaarrrr.... lu cakap ala tengok itu cermin ka talak...???? Lu sendili talak moral... lagi mau celita pasal moral kaaa.... waaaa..... lu punya mulut manyak musuk aaaaa....., lu punya ahli parti pun manyak boloh pasal lantik lu jadi plesiden talak moral punya.... boloh punya parti... kah...kah...kah....

Di sini gua pun teringin jugak nak menyeru Pak2 Menteri dan kepimpinan barisan nasional supaya meletak jawatan mereka kerana lu orang semua terpalit dengan pelbagai skandal dan kes..., bezanya kes lu orang semua masuk bawah karpet merah Deepak... kah...kah..kah..., oopppsss... siapa Deepak...???? Itu lu orang kena tanya dengan Rosmah Mansor Perdana Menteri Malaysia... muahahahaha.....
1. Mengenai skandal seks seorang bekas Ketua Menteri dengan pelajar sekolah berumur 16 tahun sehingga melahirkan seorang anak.
2. Mengenai hubungan seksual dan afair seorang bekas ketua menteri dengan seorang gadis Pertugis.
3. Hubungan seks bekas ketua menteri dengan seorang perempuan yang berkerja di sebuah syarikat perumahan. Perempuan itu juga telah memohon sebuah projek tambak laut di sebuah negeri tersebut.
4. Mengenai hubungan seorang menteri dengan seorang perempuan Portugis.
5. Mengenai hubungan seorang bekas artis sehingga mengandung dan terpaksa mengugurkan kandungannya di Johor. Sebelum itu artis berkenaan mengugut untuk terjun dari tingkat enam di sebuah hotel di Jalan Raja Laut.
6. Mengenai seorang menteri yang melayani gay.
7. Mengenai seorang bekas MB yang membawa puteri Umno ke tengah laut dengan bot.
8. Dua orang bekas setiausaha kepada bekas menteri dan menteri yang dikatakan telah membunting seorang artis dan seorang pramugari.
9. Mengenai ketua Umno sebuah bahagian di Kelantan yang meniduri 13 orang perempuan kampung.
10. Seorang kenamaan yang telah mengahwini seorang perempuan walaupun ketika itu perempuan itu masih belum habis edah perceraian.
11. Kena siasat juga kesahihan mengenai perkahwinan seorang menteri dengan isterinya kini yang meragui dari segi syarak.
12. Siasat juga bekas menteri yang dikatakan berhubung sesama jenis (lesbian).
13. Siasat juga setiausaha politik kepada menteri yang dikatakan mengamalkan ajaran sesat.
14. Siasat juga menteri yang terlibat melakukan perpindahan wang secara haram.
15. Siasat juga Ketua Menteri yang terlibat dengan pengurup wang.
16. Siasat juga bekas menteri yang menjadi kaya raya dengan memperdagangkan pendatang asing.
17. Siasat juga menteri yang ditangkap basah dengan seorang artis di Port Dickson.
18. Siasat juga kroni umnoapco yang bersetubuh dengan nurse Philipina hingga ada anak luar nikah.

Ahhh..., banyak lagi. Sebenarnya perkara disebut itu lebih utama dari video lucah itu kerana ia membabitkan negara dan rakyat.

Jadi pemimpin2 umnoapco/barisan nasional hendaklah terlebih dahulu letak jawatan sebelum mendesak orang lain berbuat demikian.

Yang si Rahim Thamby Chik jenis muka takda maruah, dah la terpalit dengan rasuah dan kes rogol budak bawah umur masih di sanjung dan di lantik sebagai Pengerusi Risda. Sekarang ni dah up satu lagi pangkat... sudah jadi Tauke Video Lucah... wakakakaaaa....., sapa nak tengok video lucah boleh jumpa malaun nih..., lagipun sudah di halalkan oleh Pak Guard Parlimen maaaa....

Sama juga dengan Isa Samad yang terpalit dan di sahkan terlibat dengan Rasuah, pun di sanjung dan di lantik sebagai Pengerusi Felda. Begitu juga dengan Ali Rostam dah sah terpalit dengan Rasuah, masih juga di lantik sebagai Ketua Menteri Melaka.

Kesimpulannya di sini, penyokong/pengundi puak2 umnoapco celaka nih... jenis buta hati dan mata kerana bodoh terlampau dalam memilih pemimpin mereka. Orang jahat pun diorang lantik sebagai Ketua/Pemimpin... kah...kah...kah.... tak ke
BANGANG namanya tu...

Pasal tu diorang semua senang di perbodohkan oleh pemimpin2 mereka.... kah.. kah.. kah....

Kupasan dari http://www.ikutsukaakuisa.co.cc

No comments:

Post a Comment