Kata2 Semangat

My photo
Rahsia terbesar dalam hidup: Melewati hari ini dengan penuh makna. Makna tentang cinta, ilmu, dan iman. Dengan cinta hidup menjadi indah. Dengan ilmu hidup menjadi mudah. Dan dengan iman hidup menjadi terarah.

Sunday, May 15, 2011

SAPE SEBENARNYA YANG PELINGKUP ANAK MELAYU?


Perkasa sedang sibuk buat repot polis sana sini isu Kristian nak dijadikan agama rasmi di negara ini. Ketua Paderi dah buat penafian, tapi awas jangan pecaya ketua paderi tu, takkan kita nak percaya cakap orang kafir. Kita kena percaya kat Utusan Malaysia dan TV3, tu sumber maklumat sahih.








Biar kita jadikan Perkasa lembu tunggangan kita untuk melatah sana sini. UMNO tak buleh ke depan sangat sebab nanti MCA dan Gerakan lari jadi kita biarkan Perkasa dan NGO Melayu lain main peranan. Dalam melaungkan perjuangan Melayu macam mana pun, kita kena jaga hati MCA, Gerakan dan MIC sebab depa adalah rakan kongsi (rakan songlap) kita.




















Ada orang tanya macam mana orang Kristian yang minoriti tu nak jadikan Kristian agama rasmi dan lantik Perdana Menteri dari orang Kristian? Kerusi parlimen yang orang Kristian bertanding mana cukup majoriti nak tubuh kerajaan? Takkan Jeff Oi nak jadi PM, dia tu Buddha bukan Kristian? Dalam DAP sendiri ramai orang Buddha dari Kristian? Ramai MP Kristian dalam BN bukan PR. Kristian dalam BN. PAS, PKR dan DAP dah tegaskan dalam Buku Jingga mahu Islam kekal sebagai Agama Rasmi, jadi siapa sebenarnya yang nak jadikan Kristian agama rasmi?






Payahlah hangpa ni jenis banyak tanya. Macam mana depa nak jayakan agenda tu kita tak payah ambik tau. Memanglah tak logik tapi kita kena bakag semangat Melayu suruh benci Kristian, toksah kiralah logic tak logic.













Hangpa tau apa ancaman kuasa UMNO sekarang ni? Pertama bukan Melayu, khususnya orang Cina dah cabut lari. Kedua golongan muda, mana ada orang muda nak sokong parti tua macam kita. Takdak parti politik dalam dunia ni boleh berkuasa tara tu punya lama macam UMNO. Hayat kita sebenaqnya dah di penghujung.











Sebab tu kita kena tukaq strategi. Sebelum orang muda sokong PR, kita hancurkan akhlak golongan muda dulu. Kita anjurkan program yang boleh menghancurkan mereka. Tahniah diucapkan pada Syed Sobri ADUN Kuala Nerang yang berdampingan dengan sahabat baiknya, bakal calon Bukit Lada Haris Che Mat, menganjurkan program BATTLE OF THE BAND di Padang Terap. Program macam nilah kita perlu perbanyakkan.









Biaq hancur lingkop anak muda Melayu. Blog-blog UMNO semua kena siarkan video lucah pelakon lelaki Siam yang mukanya mirip Anwar tu banyak-banyak. Biar anak muda Melayu hancur akhlak mereka dengan video macam tu. Lagi bertambah kes rogol dan zina, lagi untung politik politik UMNO sebab manusia kalau dah jadi kaki maksiat mana mau dah kat Islam, perjuangan Islam atau parti Islam.











Ingat UMNO, kalau rasa nak menang lagi kena banyakkan program menghancurkan akhlak anak-anak muda Melayu. Kalau anak Melayu rosak kita UMNO tak rugi, yang rugi Perkasa.. padan muka depa.

Nota: foto2 di atas adalah program Battle Of The Band anjuran juak-juak UMNO.







1 comment:

  1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

    ReplyDelete